Ezt a levelet egy olyan ügyféltől kaptuk aki nem is vásárolt nálunk:
"Kedves Várkonyi Piroska!
Tartozom egy jó szóval, emiatt írásban is szeretném megköszönni az Ön megható kedvességét és az ügyintézés fantasztikus gyorsaságát.
Bevallom, nehezen hoztuk meg a döntést, hogy nem tudunk üzletet kötni a számunkra magas árfekvés miatt. Ezért is volt a várakozás.
Amikor hívott éppen vezetés közben babráltam a telefonomon (mert gagyi nokia), hogy működjön, mivel hívni szerettem volna. Gondoltam nehézkes ez így, majd megállok a legközelebbi lehetőségnél és akkor nyugodtan, szabályosan hívom...., de erre nem került sor, mert ÖN.....! Ön hívott. Ez aztán az abszolút kiszolgálás!
Mindezt nagyon köszönöm és azt is, hogy harag nélkül, kedves hangon tudomásul vette, hogy hiába dolgozott az ügyön.
B. Péter